joi, 28 noiembrie 2013

Decembrie



....Luna  mea favorita este aproape....Iubesc atmosfera festiva a intregii luni:zumzete,cadouri,festivitati,luminite,zambete si alte  dulcegarii.


...e luna in care dorintele  mele  prind viata dar si luna in care fac bilantul anului ce trece.

Ma bucur sa  constat  toate lucrurile bune ce mi s-au intamplat  in anul ce se apropie de final si sunt intr-o continua sarbatoare.

Ma gandesc la ornamente  de Craciun,craaaft bineinteles.Am gasit cateva idei interesante de cadouri handmade pe care o sa le impartasez  cu  voi in  posturile  ce urmeaza.

Cel mai duuulce cadou  pe care il poti face este un aranjament Maaare cu dulciuri:D

Multe  dulciuri colorate si aranjate intr-un buchet de ...dulciuri.Ca cel de mai jos,il regasiti aici .


Cu siguranta o sa incerc!Combinate cu o kusudama sau cu un trandafir  facut din  hartie creponata ...si aranjat totul intr-un buchet  bogat,o sa arate mai mult decat delicios,Minunat!


Cu drag,
Cameleonic

Un comentariu:

Followers

IMI PLACE

Sustin