marți, 15 martie 2011

Concurs Cameleonic's crafts

M-am gandit sa-mi "antrenez" cititorii si nu numai  cu un concurs.
Premiul consta intr-o rama foto decorata prin tehnica quilling,un model unicat deci nepretuit :D

Cum puteti castiga aceasta  rama?Destul de simplu,trebuie sa parcurgeti cativa pasi:

*Concursul este destinat pentru cei care au un cont google(deci si un blog) si cei care au o pagina de facebook.Pentru cei care au si cont de google si cont de facebook  metoda de participare este la alegere.

  Pasul 1.Dai  un mic like pe facebook sau devii follower(daca nu esti deja :P) la  pagina respectiv blogul meu .
Pasul 2.Raspunzi la intrebarea:Care este viziunea ta privitor la domeniul-handmade-?Poti scrie ce  inseamna pentru tine  lucrul de mana;daca esti pro sau contra;trecutul-prezentul-viitorul handmade-ului;daca practici  lucrul de mana si de ce etc.Raspunsul trebuie  scris fie pe facebook sau pe blog  la acest post,ca si comment.

*Voi premia cel mai interesant raspuns primit de la voi prin oricare din cele 2 conturi.
*Concursul este valabil pe teritoriul Romaniei cu livrare GRATUITA.
*Validitatea participarii este data de parcurgerea ambilor pasi.
*Perioada de participare 15 MARTIE-30MARTIE 2011

* CASTIGATORUL VA FI ANUNTAT PE DATA DE 31 MARTIE 2011.

10 comentarii:

  1. Pentru mine sa faci este sa ambarcaţiune un act de iubire. Pe fiecare parte devine un pic de noi înşine, care transmite la care el cel mai sigur a fost făcut cu mare grijă. Succesul în concurs dumneavoastră.

    RăspundețiȘtergere
  2. Va urmaresc cu numele de coshuletzul_colorath de ceva timp si am dat si like pe facebook, cu numele Maria-Emanuela Coman.
    Imi place foarte foarte mult premiul dvs. si de aceea doresc sa particip. Am incercat si eu sa folosesc quilling-ul, dar nu am avut rezultate atat de frumoase [:(]
    Cred ca handmade-ul va deveni din ce in ce mai "prezent" in vietile noastre si ca lumea va invata sa-l aprecieze la adevarata lui valoare [;)] Imi plac lucrurile handmade, cred ca ne ofera un plus de originalitate...fiecare accesoriu, decoratiune sau piesa de vestimentatie "lucrat/a de mana" are si o bucatica din sufletul noastru sau al creatorului.
    Va multumesc. Spor la lucru in continuare si mult succes concurentilor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Love your quilled flowers, I have put you on my blog!
    Paula

    RăspundețiȘtergere
  4. thx Paula for your visit and appreciation.I'll add you in my blog too.

    RăspundețiȘtergere
  5. De multe ori poti caracteriza o persoana fara sa stii prea multe lucruri despre ea. Este de ajuns sa observi din gesturi, vorbe, fapte, ce fel de om este cu adevarat, fara a-i pune prea multe intrebari. Spun asta, pentru ca mi s-a intamplat de curand sa dau peste o persoana cu aceleasi pasiuni ca ale mele, dar putin diferite. Nu mi-a luat mult timp pentru a-i face o prima caracterizare, mi-a fost de ajuns sa observ ca avea o geanta superba realizata chiar de catre ea. Este un adevarat dar pentru mine ca am ocazia sa cunosc astfel de oameni pe care ii pretuiesc, admir si ii respect nespus de mult.
    Pentru mine handmade reprezinta o adevarata arta, cu ajutorul careia poti cunoaste adevaratii artisti ai zilelor noastre, oameni simpli, dar dornici de a realiza lucruri minunate in viata, oameni sinceri, care iubesc si pretuiesc tot ceea ce-i inconjoara, bucurandu-se de toata frumusetea acestei lumi. Pasiunea mea este sa creez lucruri facute din hartie, pentru ca ma face sa ma rup de tot ce-i negativ in jurul meu. Imi da ocazia sa imi descoper adevarata valoare, adevarata persoana pe care recunosc ca nu o cunosteam. Mi a aratat de fapt ca pot si eu sa creez ca si ceilalti lucruri minunate si apreciate. Iti multumesc HANDMADE ca existi!

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc pentru invitatie si nu te pot refuza, ca si tine si eu fac handmade dar cu totul altceva
    hmmmm, ce viziune am asupra lucrurlui de mana? greu de spus, eu fac lucru de mana si implicit decoupage din pasiune pentru obiectele vechi ce pot fi readuse la viata si "resucitate", de exemplu ultima adusa la viata a fost o tava care a apartinut mamei mele si pe care intentiona sa o arunce, am reconditionat-o si acum o folosesc foarte des. in alta ordine de idei mi-ar place ca toti cei care realizeaza handmade sa fim apreciati pentru munca pe care o depunem si sper ca pe viitor sa ni se recunoasca meritele la adevarata lor valoare. iubesc handmade , si iubesc orice lucru facut cu pasiune si dragoste indiferent de lucrare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce inseamna pentru mine lucrul de mana? Pai s-o luam cu inceputul. Intai a fost Curiozitate, pe la 6 ani cand am tot batut-o pe mama la cap sa ma invete sa cos si sa tricotez. Pe urma a fost Mandrie. Iediat ce mama a realizat ca sunt indemanatica a avut incredere sa-mi dea mici "lucrarele" s-o ajut. Pe urma a fost Frustrare, pentru ca toti copiii de pe strada mea erau la joaca in timp ce eu o ajutam pe mama. Apoi a fost Regret. Dupa ce s-a stins mama mi-a parut rau ca nu am stat mai mult pe langa ea sa invat tot ce stia ea. A urmat iarasi Curiozitatea. Am stat nopti in sir pe net sa ma lamuresc cum se face una si alta. Si acum e Bucurie! Si ar mai fi de zis...

    RăspundețiȘtergere
  8. buna..te asteapta un tag la mine pe blog [:*] http://coshuletzulcolorath.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Pentru ca facem quilling si imi plac ideile tale ti-am lasat un tag la mine pe blog. Am vazut ca ai mai primit unul, dar prea tarziu :)

    RăspundețiȘtergere

Followers

IMI PLACE

Sustin